Regulamin
Decydując się na usługę w naszym salonie akceptujesz warunki regulaminu,
- Godziny otwarcia salonu pon-pt-10.00-19.00, sobota-10.00-15.00.
W dniu świątecznym ustawowo w wolne od pracy salon będzie zakmnięty. - Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście na wizytę.W przypadku
spóźnienia nie gwarantujemy pełnego wykonania usługi, w niektórych przypadkach
spóźnienia oznacza brak wykonania usługi. Usługa przepada, również gdy klient korzysta z
karnetu. - Zakup usługi w Salonie jest równoznaczny ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie
ma żadnych przeciwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon,
poddaję się zabiegom własnej, nieprzymuszonej woli, oraz że zapoznał się z cennikiem i z
niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki. Za ewentualne konsekwencje klient będzie
ponosił odpowiedzialność. - Zakres pracy i zużytych kosmetyków oraz produktów zależy od indywidualnej
predyspozycji oraz potrzeb klienta, co ma wpływ na CENĘ końcową usługi. - Salon zastrzega sobie prawo przedpłaty za usługę. W przypadku pobrania przedpłaty-
zaliczki za usługę ,resztę kwoty klient dopłaca po wykonaniu usługi. Jeśli klient nie powiadomi
Salonu dzień wcześniej do godziny 0.00 o swojej nie obecności w
tym terminie to przedpłata przepada. - Jeżeli osoba dysponująca bonem upominkowym nie przyjdzie na umówioną wizytę i nie
poinformuje o swojej nieobecności dnia poprzedzającego do godz. 12.00, Salon traktuje to
jako usługę zrealizowaną. Nie dopuszcza się możliwości zwrotu gotówki za zakupiony bon
upominkowy. - Na terenie Salonu zakazane jest palenie tytoniu i zażywania środków odurzających.
Wnoszenie i spożywanie napojów alkoholowych oraz głośne i niekulturalne zachowanie. - Udostępnianie danych osobowych ,numerów przez klientów przy rejestracji jest
równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Studio Perfect zgodne
obowiązującym prawem. powyższe dane służyć mogą tylko i wyłącznie do obsługi klienta i
kontaktowania się w celu obsługi rezerwacji układania terminarza Studia Perfect. - Ceny podane w naszym cenniku nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie. Salon nie
ponosi odpowiedzialności za to, że klient nie zapoznał się z cennikiem i usługami
wchodzącymi w zamawiany pakiet usług. - Nasze promocje i rabaty nie łączą się.
- Za przedmioty pozostawione na terenie salonu, Salon nie ponosi żadnej
odpowiedzialności. - Za usługi świadczone w Salonie płatności można dokonać gotówką i kartą.
- Reklamacje rozpatrywane są do 7 dni od daty wykonania usługi.
- Ewentualne skargi i wnioski i zażalenia prosimy kierować do właściciela Salonu.